Dags att fixa om min blogg?

Jag funderar på att fixa min blogg....
den ser så jävla deppig ut och jag
blir deppig när jag ser den....Frugans
blogg blev skitfin...skulle också vilja ha
lite höstaktigt på min blogg men jag måste
ju komma på nåt eget =) haha...och min
fantasi är ju verkligen på topp också.... eller inte :s

Igår var det 34 månader sen jag och älsklingen
blev tillsammans...kan inte fatta att om bara 2 månader
så firar vi 3 år....3 år alltså.....jag kan bara inte fatta det....
Känns så sjukt...fast på ett bra sätt =)

Ska ju faktiskt åka och på allvar titta på
ringar i helgen...prova ut ringstorlekar osv....
ska bli jätte roligt....frågade Patrik om han
visste när vi skulle förlova oss men han sa bara
att det får bli en överassking.....tihi...

Annars idag händer inte mycket....ska som sagt
sitta och fixa med min blogg ett x antal timmar....
Patrik ska jobba över så jag är själv ikväll....
Kristian kommer över vid 7 för att hjälpa Patrik
bära upp kassaskåpet.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0