December-ångest

Det är fan inte långt kvar till December nu....
Och jag börjar få sån jävla ångest....önskar
bara att man kunde få ligga i koma hela
December....det händer så mycket den
månaden och jag har INGA pengar.....inte
ett jävla öre....

För det första så firar jag och Patrik 3 år,
har inte ett öre....
För det andra så ska vi på kryssning,
har inte ett öre....
För det tredje så är det ju jul också,
har inte ett öre.....

Jag kan inte köpa några julklappar,jag kan
varken dricka eller shoppa på kryssningen,
jag kan inte ge älsklingen nåt på vår års-dag....

Och jag mår så sjukt jävla dåligt över hela
den här situationen....har sån jävla ångest
och jag vet inte vad jag ska göra....åh,jag
behöver pengar....blir galen utan pengar,blir
galen utan jobb.....

Jag har lust att skita i julen,i års-dagen och
i kryssningen....jag ger fan i allt nu....jag orkar
inte mer...

Varje kväll ligger jag och önskar att jag kunde
få ett jobb snart....det är allt jag önskar....
Jag söker jobb,massa jobb men ingen vill
höra av sig och om dom gör det så är det bara
dåligt nyheter....man gör allt man kan för att behaga
arbetsgivarna men va spelar det för roll när man
aldrig får nåt jobb??

Hur ska jag klara av Decmber-månad?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag vet precis hur du känner dej , de är SKIT jobbigt att inte ha någr pengar alls :/ och inget jobb , man blir helt jävla cp !!!

2008-10-21 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0