Förlovning och kryssning på G

Igår hittade jag jätte fina förlovningsringar
i silver på www.vigselbutiken.se och dessutom
va dom jätte billiga och så får man gravyren
utan extra kostnad....jag visade dom för Patrik
och han tyckte dom va jätte fina också....vi ska
ändå åka till Skärholmen på Lördag och se
om vi hittar nåt och prova våra ringstorlekar....
Ska bli spännande att se va som händer på
vår 3-årsdag....

Den 22 December är det iaf kryssning
som gäller....vi ska åka till Åbo med den nya
båten "Galaxy".....bara koppla av med hjärtat,
äta massa gott,supa sig redlös och shoppa
loss på taxfree....längtar så jag håller på och
spricker....

Idag måste jag börja packa lite också....
ska upp till Visättra imorrn och sova hos
min kära moster tills på Fredag....saknar familjen
och dessutom vill jag komma bort ett par dagar....
Ska bli jätte skönt....Patrik måste ju ändå jobba över
varje kväll och då är det bättre om jag sover där istället
för att sitta hemma ensam.....

Nu ska jag bädda sängen och diska
lite.....hörs imorrn.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0