Fredag igen....

Så mycket blev det av min ensamma kväll igår =)
Jocke ringde och frågade om jag ville följa me han
hem för att fika och kolla hur han bodde och varför
inte tänkte jag....hoppade in i duschen,fixade mig
och tog sen bussen till Huddinge för att möta upp
honom där....vi tog tåget till Södertälje och sen bussen
därifrån hem till han....Hans lägenhet är förässten jätte
fin...den skulle Madde och tintin ha haft för den vore
perfekt för dom....jag och jocke gjorde inte så mycket...
kollade på film och så bara....vid 8 så följde jocke me
mig till tåget och sen åkte jag hem...älsklingen hämtade
upp mig i Huddinge.....

Idag händer nog inte så mycket....va hemma och ta
det lugnt....äta lite,kolla på film osv....älsklingen slutar
om bara 2 timmar också =) älskar Fredagar....

Jag håller på och tvättar lite och plockar undan...
får se om jag orkar släpa mig in i duschen innan
älsklingen har kommit hem.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0