God kväll gott folk

Tänkte passa på att blogga lite medan
älsklingen sitter och kollar på nåt jävla
skitprogram om Sverige under andra
världskriget.....

Kvällen har varit lite nere....mest pga mig....
Är så jävla svartsjuk och det är så jävla
jobbigt men vad fan ska jag göra?

Jag har så jävla dåligt självförtroende och
däri bottnar min svartsjuka....jag tror och
tänker att Patrik tycker att varenda tjej han ser
eller snackar med är snyggare än vad jag
är....och jag har ju rätt att känna så för jag
får aldrig några komplimanger....allt han
säger är jag älskar dig typ såhär 1000000
gånger VARJE dag....har lust att bara be han
hålla käften,jag skiter i om du älskar mig....allt
jag vill höra är några komplimanger.....blir så
jävla irriterad varje gång han säger att han
älskar mig....jag vet att han älskar mig och med
tanke på hur ofta han säger det så är det lite
svårt att glömma bort det annars....han skulle
kunna säga att jag ser bra ut,att jag är söt,att
jag kanske är snygg eller vad fan som helst
istället för JAG ÄLSKAR DIG......

Jag bojkottar snart allt vad kärlek och förhållanden
heter....jag är så trött på all sån skit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0