God morgon

Sitter här mer död än levande.....va me om en
skräckupplevelse imorse....en stor jävla helvetes
spindel med orange kropp och jätte långa ben
kröp på min kudde när jag låg och läste......
Jag hoppade fort som attans ur sängen och den
liksom sprang efter mig.....fick hämta en tidning
och slå ihjäl den medan tårarna rann....har sån
jävla fobi för småkryp....satt typ helt apatisk på
sängen och vågade inte röra mig....det va HESMKT!!!
usch....

Nu har jag äntligen fått tag på veterinären också
så den 27 oktober blir Whiskas av me sina kulor =)
Ska lämna in honom kl 9 och sen får jag hämta honom
efter kl 5....ska bli så jävla skönt.....

Ikväll kommer Frugan och Tintin förbi på
en liten fika....älsklingen ska få tillbaka sina
pengar som Tintin lånade i somras också,
vi har lite ont om pengar den här månaden....

Nu ska jag kika vidare på nätet en stund och sen
får jag se va jag gör.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0