Good evening

Idag har man fått lite gjort.....
Först hjälpte jag älsklingen
att flytta ner lite bildäck till
källaren och sen drog vi
till Botkyrka och brände
2208,50 kr på mat och en
ny köksmatta....haha....
sammanlagt så köpte vi
129 varor :S hehe....och allt
det va bara mat....

Nu ikväll har vi slappat och
gjort lite mat....blev kött och lite
sånt som det brukar bli efter löning....
Och så har vi tagit ett varmt skönt
bad tillsammans....

När jag har bloggat klart så älsklingen
få sätta sig en stund och sen ska vi
kolla på "The girl next door" och bara
mysa i soffan.....

Imorrn blir det lite ändrade planer.....
Jag och frugan kom överens om att det
va bättre om vi träffades på Söndag istället
så imorrn ska jag och älsklingen städa, sen
ner till Huddinge för att gå på Jokkmokks-grejen,
sen bär det av till City gross för att köpa det vi
glömde handla idag och så ska vi förbi mamma
en sväng också....får se om Patrik ska jobba lite
imorrn kväll också :( ska försöka övertala honom
att han kan jobba lite på Söndag istället.....

Nu ska jag klä på mig lite....

Ciao and good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0