halloween-fest

Allt bestämdes väldigt fort....

Det började me att Frugan
undrade om jag och Patrik
ville hänga me ut på krogen
på Lördag och det va vi me på...
Sen blev det ändrade planer
då både Frugan och Tintin
ville supa hemma och det
gick också bra men då föreslog
jag att vi kunde va här istället och
sen blev det bara en Halloween-fest.....
haha....än så länge kommer 5 pers och
så jag och Patrik...väntar fortfarande på
svar från ca 3-5 till.....

Hoppas bara att den här festen blir lyckad...
dom senaste 2 festerna har varit dötråkiga
och folk har inte haft kul....men det måste bli
ändring på det nu...måste komma på nåt bra knep
bara....haha....Frugan får hjälpa mig....

Ciao


Kommentarer
Postat av: kattfanskap

Maskerad brukar funka för att göra en fest roligare.

2008-10-30 @ 15:28:27
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0