Härlig dag

Snart är det Fredag igen och ni anar inte
hur skönt det ska bli....Patrik slutar tidigt
imorrn,jag får ha honom hemma hela
helgen och bara mysa och ligga i sängen
och gosa....åh,va jag älskar helgerna...

Min sex-blogg går framåt och jag ägnar
nästan mer tid åt den än den här bloggen
men det är bara för att på min sex-blogg får
jag skriva om sånt jag tycker är roligt och
verkligen intressant.....ni måste verkligen
gå in och kika på den under SexFantaster......
Den är ju fortfarande under konstruktion men
jag kommer skriva där minst en gång/dagen....

Vädret idag har varit grått och iskallt....
gick ner till centrum för att hämta ut mitt
paket och köpa ägg och jag trodde att jag
skulle frya ihjäl......lovar att det va minusgrader....

Paketet som jag hämtade ut innehöll ett par
svarta skitsnygga byxor som passade perfekt
och sen en grå, typ stickad, klänning med en
liten avtagbar rosett på ena sidan och den passade
också toppen =)

Får se va jag väljer att ha på mig på
vår fest på Lördag....har lite beslutsångest
men men....det ordnar sig nog.....

nu ska jag lägga mig i soffan en stund
och kolla på lite tv innan jag börjar med
maten....idag blir det hemmagjorda köttbullar
med potatis och brunsås....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0