i miss you so much

Åh,vad jag saknar dig,älskling....
Hur kan jag gått me på det här
frivilligt? Att vara ifrån dig är det
värsta som finns.

Visst,vi behöver va ifrån varann
ett tag men ändå....det är jobbigt
att sakna dig så mycket.....

Vill ligga i vår säng tillsammans
med dig och bara mysa....lovar
att det inte känns ett dugg lockande
att ligga ensam i en soffa utan dig....

Men om jag har riktigt tur så får jag
ligga och hålla om dig imorrn kväll
och om inte så får jag hålla om dig
och pussa dig på Fredag....kommer
pussa ihjäl dig då....

Det känns lite skönt att kunna sakna
dig såhär mycket men det är inte så
roligt.....

Jag älskar dig så otroligt mycket,
Patrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0