Ingen flytt

Frugan och Tintin backade ur och tyvärr
har jag och älsklingen omöjligen råd
med en hyra på 10.000 kr....där sprack
den drömmen....men jag kunde ana det...
det verkade helt enkelt för bra för att va
sant och när det verkar så så brukar det
oftast det bli så också:( måste erkänna att
jag blev grymt besviken för det hade varit
så roligt....men livet går vidare och jag
får väl drömma vidare....

Imorse åkte jag och maria iväg till Tumba
Veterinär med Whiskas för att kastrera och
vaccinera honom....efter att vi hade lämnat
in honom så gick vi runt i Tumba centrum
i ca 2 timmar och sen tog vi bussen upp till
Visättra....

Gjorde väl inte så mycket där uppe.....vi tog
en skön (men kall) promenad med hundarna
och sen satt vi och pratade och så bakade Maria
en supersmarrig sockerkaka....

Vid halv 5 kom älsklingen och hämtade upp mig
och innan 5 skulle vi va i Tumba och hämta Whiskas...
Vi blev ca 7 min sena....haha....allt hade gått jätte bra
iaf och dom tyckte att Whiskas va en supergo katt...

Nu gör vi inte så mycket...är så jävla trött så jag
funderar på att borsta tänderna snart och sen krypa
ner under täcket....älsklingen sitter och kollar på det där
auktionsprogrammet "första,andra,tredje".....

Vi skulle ha bokat kryssningen till Åbo ikväll
också men sen kom vi ju på att man måste
betala via nätet och jag är den enda som har
ett sånt kort så Patrik ska ringa dit nån dag istället
och boka....

Dagen slutade kort och gott skitdåligt.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0