It's a good day today

Jag känner mig på relativt bra humör idag....
man kan nästan kalla mig glad.....eller vänta....
det är att överdriva lite men jag mår bra....det
är väl huvudsaken....??

Sov ovanligt länge idag, fick ju fan en chock
när jag kollade på klockan och såg att den
nästan va halv 11 :O haha....har drömt hur
mycket som helst inatt/imorse....det är minst
4 olika drömmar som jag kommer ihåg....

Idag är det en städ och tvättdag....gjorde inte
ett skit hemma igår så idag va jag bara tvungen...
Patrik drar in lera i hela hallen och jag håller
på och blir tokig snart...så på lördag när vi ska
storhandla på Maxi ska jag kolla efter en dörrmatta...

Lyssnar på Bob Marley och tar en cigg nu....
Ska skicka ett sms till älsklingen och fråga
om vi inte kan käka donken-mat ikväll....orkar
verkligen inte laga nån mat och sen blir det massa
disk och nääää....fy fan säger jag bara....

Jag funderar på om jag ska storstäda lägenheten
eller bara dammsuga och dammtorka lite....känner
inte för att skrubba golv och rengöra badrummet
idag....

Jag behöver lite förslag på vad man kan
hitta på i helgen också....inte gå på bio iaf
för det gör vi typ varenda gång när patrik
precis har fått lön....jag vill bowla men det är
ju inte så roligt om man bara är 2 st....Tintin
jobbar ju hela helgen så han och Frugan kan
ju inte följa me heller....så,va kan man hitta på?

Nä,ska väl börja städa lite och diska...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0