Jag är så uttråkad

Fan va jag hatar att bara gå hemma hela dagarna.....
Det finns ingenting att göra och man blir så jävla
uttåkad och så blir man så jävla trött pga att man
inte gör nånting.....

Jag vill så gärna ha ett jobb nu....vad fan som helst....
Bara jag får komma hemifrån och tjäna lite egna
pengar....man känner ju sig så jävla onyttig när man
inte gör nåt om dagarna....

Jag orkar inte bara inte gå hemma länge till.....
Åh,jag vill ha ett jobb NU!!!!!!!!!!!!

Fy fan va jag skulle bli glad om jag fick ett
jobb....skulle bli världens lyckligaste
människa......jag lovar....det skulle verkligen
betyda allt för mig.....

Det värsta är ju att va utan pengar....
Jag kan inte betala mina räkningar
själv,jag kan inte köpa busskort eller
remsa så jag tar mig ingenstans heller,
jag kan inte hjälpa till att betala hyran eller
maten hemma,jag kan inte köpa nåt fint till
Patrik och jag kan inte shoppa själv....jag är
fången i den här förbannade lägenheten.....

När jag bara går hemma,utan jobb och pengar
så blir jag så jävla deppig.....jag blir skitgring
och på dåligt humör och det gå ju ut över Patrik...
Han i sin tur ger mig små pikar då och då om att
jag borde söka mer jobb,att jag borde göra si och så...
Det är klart att det är jobbigt för honom också när jag
är arbetslös men det är ändå värst för mig själv....

Jag skulle bli överlycklig om jag ens fick leva
under existensminimum....det vore ju iaf pengar...
Fan,uteliggarna och allt jävla slödder får mer
pengar än mig....jag får inte en krona.....soc
kan inte hjälpa mig,ams kan inte hjälpa mig....

Funderar nästan på att söka fonder....bara så jag har
lite pengar till December....det är iaf värt ett försök...
Ska kolla upp det lite noggrannare....

GE MIG ETT JOBB NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0