LISTA

1. Fullständigt namn? -  Rebecca Johanna Nilsson
2. Exakt ålder? - 20 år
3. Vart bor du? - Västertorp
4. Bor tillsammans med? - Med sambo och blivande fästman,Patrik <3
5. Husdjur? - Vår lilla kelgris,Whiskas
6. Färg på ditt hus? - Beigt?
7. När är du född? - 17 Maj 1988
8. Klass? - Får se det i Januari =)
9. Vilket år tar du studenten? - Man tar väl inte studenten om man pluggar på Komvux ?
10. Något jobb? - Inte än så länge,söker för fullt.
11. När ska du sova ikväll? - Ingen aning
13. Duschat idag? - Såklart....måste ju va ren och fräsch
14. Kramat någon idag? - Inte än
15. Pussat någon idag? - Pussade älsklingen innan han åkte till jobbet
16. Vad har du ätit? - Inte ett dugg. Ska köpa en pepsi och choklad när jag åker
17. Dagens klädsel? - mjukis byxor, tröja,täckjacksväst,vantar
18. Dagens smink? - Foundation,löspuder,mascara och kajal
19. Dagens sötnos? - Whiskas =)
20. Dagens roligaste? - Har inte hänt nåt speciellt roligt idag tyvärr :S
21. Har du många vänner? -  Nä,inte direkt. Frugan är väl den enda riktiga vännen :)
22. Hur många har du kysst? - höhö, och det ska man hålla koll på?
23. Vem kramade du senast? - Älsklingen
24. Vem pussade du senast? - Älsklingen...igen =)
25. Hur många har varit otrogna med dig? - hmm....inte vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - sen snart 3 år =)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Frugan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Maria. Hej kan jag få låna ett pkt cigg jag fick köpa level igår för ciggen hade inte kommit dom kanske kommer idag o då behöver jag dom inte men ifall att jag kan inte röka level. kram

FAVORIT:
31. Film?
- Alldeles för många =) Älskar gamla disney-klassiker
32. Låt? - Har väl ingen absolut favorit,gillar många låtar mycket
33. Mat? - Spaghetti och köttfärsås =)
34. Dryck? - Pepsi har ju blivit en favorit och te är gott nu när det är kallt
35. Stad? - stockholm
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - Svenska vettu du =)
40. År? - 1995 och 2005. 1995 var det den bästa sommaren i mitt liv och 2005 så träffade jag min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0