mina drömmar dom närmsta 10 åren

Inom 2 år vill jag:
Ha ett fast jobb.
Flytta till en annan lägenhet.
Ha en utbildning.

Inom 5 år vill jag:
Ha ett jobb som jag trivs med.
Fått mitt första barn eller vara gravid.
Vara gift med Patrik.
Tagit körkort.

Inom 10 år vill jag:
Ha en Toyota avensis.
Bo i en villa ute på landet.
Ha 2 hundar och en till katt.
Fått minst en bebis till.
Fortfarande leva lycklig med Patrik.


Jag låg och tänkte på min framtid inatt
och det här är vad jag kom fram till...så här
vill jag att det blir....Patrik ska ju (förhoppningsvis)
få ärva sin mormors hus uppe i Tierp när den
dagen kommer och eftersom både han och jag
vill flytta ut på landet så kommer det förmodligen
bli så att vi flyttar upp dit....då kan jag skaffa mina
hundar =) och eftersom att jag har körkort då
och bil så är det inga problem att åka antingen
till Uppsala,Tierp stad eller Gävle eller vart jag
än nu får jobb.....och det huset är så underbart
fint och det ligger helt avskilt....där skulle jag verkligen
vilja bo och se mina barn växa upp....

Är mina drömmar tillräckligt realistiska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0