My ordinary day

Är seg som fan idag.....

Tänker inte göra nåt speciellt....
Jo,jag ska plocka undan lite och
så har jag bytt sängkläder och satt
på en tvättmaskin....ska väl ta och diska
lite också....

Imorrn blir det storstädning.....då ska jag
dammsuga och allt som jag brukar....får
nämligen besök kl 1....en tant från soc kommer
hit.....hon ska väl typ intervjua mig om hur det
va att va familjehemsplacerad osv....

Förra gången hon va här va för kanske
2-2,5 år sen och som alla vet så har ju
våran lägenhet genomgått en radikal
förändring sen dess....nya möbler i nästan
alla rum och nya köksluckor osv....

Sitter och lyssnar på massa lugna låtar...
Passar perfekt till den här gråa och trista
Tisdagen....funderar på att tända lite ljus
men det får nog vänta tills i eftermiddag....

Ska ta ett bad när tvättmaskinen är
klar och skämma bort mig själv lite....
Ska tända ljus,lägga ansiktsmask,en
hårinpackning och så ska jag inviga mina
nya produkter från RFSU....kommer en liten
recension efteråt....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0