rfsus nya intimprodukter

Har precis tagit ett varmt avkopplande bad.....
Det behövdes....va tvungen att låta all min
oro för pengar och jobb bara rinna av mig....
Passade på att även raka benen men mellan
benen fick va kvar tills jag har köpt RFSUs ny
intimprodukts serie....den verkar va helt suverän....
Finns att köpa på apoteket för den som är intresserad...
Jag får alltid massa röda prickar som kliar och sen är
det är inte så snyggt heller så jag hoppas att det försvinner
när jag börjat me nya produkter.....

RFSUs Nya Intimprodukter:

Feeling Calm Intim creme är en mjukgörande creme för torr hud och yttre slemhinnor som ger en naturlig efterkänsla i underlivet. Kostar 59 kr på apoteket.


Daily Fresh Intim wash är en extra mild och krämig intimtvätt speciellt utvecklad för daglig intimvård. Kostar 47 kr på apoteket.


Easy Shavin' Intim shaving gel är en mjukgörande gel med glideffekt för rakning av intima områden. Easy Shavin' Intim är klar/genomskinlig och löddrar inte, vilket gör att det är lätt att se var man rakar sig.
Kostar 55 kr på apoteket.

Nice n'cool Intim after shave är en gel som stryks på efter intimrakning. Svalkar skönt och absorberas lätt. Nice n'cool återställer huden efter rakning. Kostar 59 kr på apoteket.


Det är alla flickors,tjejers,kvinnors och tanters rätt att känna sig snygg och fräsch "där nere"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0