Ruggigt höstväder

Nu har hösten kommit med besked...
storm,kallt,regnigt och grått.....skönt
att man inte MÅSTE gå ut idag men
eftersom att jag och Patrik är lite
galna så ska vi faktiskt ge oss ut
i detta ruggiga väder....ska till Media
Markt för att träffa Frugan och Tintin
där...dom ska lämna in sin nyinköpta
bärbara dator som tintin lyckades krascha :S
och jag och Patrik ska se om vi hittar nån/några
nya filmer och köpa bläckpatroner till
skrivaren.....sen ska vi bege oss till Donken
för en fika.....

Skulle egentligen åkt till Hässelby strand för
att hämta våra filmer hos Malin men vi skippar
det idag....får bli en annan dag...Patrik vill inte
köra mer än nödvändigt i detta väder....och det är
förståeligt.....

Funderar på att hoppa in i duschen och
göra mig ordning lite....sitter fortfarande i bara
en t-shirt och älsklingen sitter i bara kallingar :P
sexigt värre =) *yummie*

Ciao



Hello again =)
Kom hem för liten stund sen efter nån timme
tillsammans med älsklingen,Tintin och Frugan
på Heron.....gick in på Media Markt och kollade
på filmer...hittade väl en som verkade halvbra
så den blev det och så nya bläckpatroner.....
Tog en fika på Donken,där det va smockfullt
by the way så vi fick stå upp :S...sen´blev det lite
matinköp inne på Willys innan det bra iväg hemåt....

Blv så glad när Tintin sa att jag passade JÄTTE bra
i lugg....Patrik var ju inte lika entusiastisk men han
tycker väl också att det blev bra....hoppas jag :S opps....

Gör för övrigt inte så mycket....sitter och dricker
Pepsi och röker....Patrik kollar på tv och Whiskas
ligger i fåtöljen och sover....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0