Vad vill han innerst inne?

Idag är det ingen vidare dag....känner mig så
jävla pissig och nere...vill bara dra ett täcke
över huvudet och ligga där tills jag mår bra
igen....

Jag och Patrik har ju varit i Skärholmen
för att titta på ringar med Frugan och Tintin
och då blev jag skitnere.....ville bara börja
gråta....Patrik engagerar sig knappt alls när
det gäller förlovningen och innerst inne tror
jag inte att han vill förlova sig,han gör det bara
för att blidka mig....Ja,jag är avundsjuk på
Frugan.....hon och Tintin verkar ha det så bra
och dom planerar framtiden för fullt....varför
kan inte jag ha det så?

Jag och Patrik har iaf bestämt att vi ska beställa
våra ringar på nätet....måste bara kolla upp om
dom är raka eller kupade på insidan så att våra
ringstorlekar blir rätt....

Ikväll ska vi väl käka pizza och ta det lugnt....
Blir iaf Bingolotto imorrn kväll....ska,konstigt
nog, bli superkul.....va flera år sen sist.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0