Våldgästar min moster

Nu sitter man i Visättra då och bloggar lite....
Är jätte skönt att komma hemifrån ett par dagar....
Behöver lite tid med min moster och min
familj....när man flyttar hemifrån så håller
man ju inte samma kontakt med sin familj....

Här händer väl inte så mycket...Moa sitter i sitt
rum och lyssnar på musik....Maria hittade ett
kärleksbrev som Moa hade skrivit och fy fan
va gulligt det va :) hon börjar verkligen bli
stora damen nu....kommer själv ihåg hur man
kände när man började intressera sig för killar
och blev kär...känns som en evighet sen.....
haha....

Maria håller på och plockar lite,vi ska snart
gå ner till affären och handla lite.....

Ikväll blir det nog att jag går över till Frugan och
hälsar på men Moa ville spela nåt spel med
mig ikväll och då skulle vi spela allihopa
så jag får se vilken tid det blir....annars kanske
jag kan gå över till Frugan imorrn....får se,som sagt....

Nu ska jag ta en cigg och va lite social...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0