Weeeeiiiii

Jag och Frugan är vänner igen.....
Ni som inte känner till bakgrunden
tycker säkert att det är jätte löjligt
att jag är så rädd för att bråka me
henne men tro mig,min rädsla
för att förlora Frugan är inte helt
ogrundad....

För några år sen förlorade jag
henne.....vi bröt kontakten helt
i nästan ett halvår....jag mådde
så jävla fruktansvärt utan henne....

Men vi hittade tillbaka till varann
igen och sen dess har vår vänskap
bara blivit starkare trots många gräl
och hårda ord....

Hon är verkligen min själsfrände.....
annars hade vi inte hittat tillbaka till
varann....när det gäller Frugan så tror
jag definitivt på ödet.....

Jag älskar henne som en syster.....
Hon betyder verkligen så otroligt
mycket för mig....

Självklart så sårar det mig att hon
inte kan lita på mig än men jag kan
bara känna desamma för henne....

Efter den gången då vi bröt vår
vänskap har jag svårt att lita på
henne....den gången kommer jag
aldrig glömma och jag blir fortfarande
så arg och ledsen när jag tänker på
va som hände....men jag försöker
lägga den händelsen bakom mig
och gå vidare.....varje dag är jag ett steg
närmare att lita på Frugan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0