Fredag igen

Den här veckan har gått så otroligt
långsamt...men äntligen är det Fredag
igen...

Patrik är hemma om ca 3 timmar....
Mäklaren kommer hit vid ett så det
är därför...Sen ska älsklingen till
Huddinge och klippa sig och sen
till sina föräldrar och packa bilen full
me saker som ska upp till Tierp....

Han åker till Tierp imorrn men bara över dagen
så på kvällen han hem igen....

Jag ska inte följa me så jag ska nog va hemma
och ta det lugnt och sen åker jag nog upp
till Maria en sväng ch hälsar på....

På Söndag ska jag och älsklingen till skansen...
det är ju höstmarknad där och vi brukar åka dit varje år...

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin,bädda sängen,
sätta på lite musik och plocka undan lite....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0