Imorgon drar jag

Har packat alla kläder och så men resten
får jag packa imorrn bitti som typ smink,
tandborste,hårborsten osv....ska bli skönt
att komma bort ett par dagar men fy satan
va jag kommer sakna Patrik...vi har inte varit
ifrån varann i mer än 1,5-2 dagar på snart 3 år
och nu ska jag va borta i 3,5 dag...usch...det ser
jag inte fram emot...

Annars idag har jag städat lite,dammsugit
och tvättat....gjorde korvstroganoff också och
åt och så sparade jag resten till Patrik när
han kommer hem...vet inte än om han är på
väg hem nu eller om han måste jobba över...

Får se om mamma och Maria kommer över
ikväll...Maria skulle ta me löshår som Melissa
absolut va tvungen att ha typ...haha....

Ska försöka ta massa kort på lilla Skara
och sen när vi är på krogen osv....

Och älsklingen kom precis hem....började nästan
att gråta för att jag va så glad att han inte jobbade
över idag....

Jag hör av mig på Måndag kväll när jag kommit hem igen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0