skönt att va hemma igen

Håller på och tvättar och städar idag....
det behövs verkligen....älsklingen har
ju inte städat så där direkt...hehe....

Igår kväll kom älsklingen hem me
donken-mat och vi käkade o sen tog
vi ett varmt bad tillsammans och innan
vi sov hade vi underbart sex =) har saknat
honom så in i norden....

Jag blir själv varenda dag och kväll
resten av veckan för älsklingen måste
jobba över på sitt vanliga jobb och sen har
han ett extrajobb som ska bli klart....förhoppningsvis
blir allt som vanligt nästa vecka...när han jobbar över
så äter jag ingenting....varför ska jag laga mat till mig
själv??

Budgivningen går trögt....den har hållt på en vecka nu
och vi leder visserligen med 1 205 000 kr men nu önskar
jag att det vore över så man vet va som händer fram över...
En mäklare kommer iaf hit nästa Fredag för att värdera vår
lägenhet....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0