Träff med Frugan

Igår kväll kom ju Tintin och Frugan hit på
fika....dom berättade om Greklandsresan
och så satt vi och fikade lite o så...hade tänt
massa ljus,det va faktiskt jätte mysigt....

Idag ska jag ner till Huddinge för att följa
me Frugan till UM och sen lär vi ta en fika
på Donken och snacka massa skit....

Vi har bestämt för att dra till Klubb Blå på
Fredag också...Tintin skulle komma efter
att han har slutat vid typ midnatt....får se om
jag får me mig Patrik dit också...förmodligen
inte men man kan ju försöka...Fast som me
allt annat som jag och Frugan bestämmer så
får vi väl se om det här blir av...skulle ju va roligt
men men...får se på vilket humör man är på, på
Fredag....

Har även skickat efter lite kläder för nästan 1000
spänn :O haha....får 3 paket i omgångar....första
paketet kommer inom 2 veckor,andra paketet kommer
den 25 september och det tredje paketet kommer inte
förrän i början av November :O:S

Annars idag händer väl inte så mycket....
Budgivningen på lägenheten börjar idag
så man är väl lite smånervös...hoppas så in
i norden att vi får den...vi får se...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0