Up and down

Humöret spelar mig ett spratt idag....
Leker berg-och-dalbana med mina
känslor....glad,deppig,glad,deppig....
ja,ni förstår vart jag vill komma.....

Hur som helst.....

Har kollat på "P.s I love you"...
Den sööög jämfört med boken....
Händer ju inte ens samma grejer....
Önskar att jag inte hade läst boken,
då hade nog uppskattat filmen mer....

Budgivningen på lägenheten
går vidare fast idag går det så
jävla trögt...Patrik lade det sista
budet igår på 1 145 000 kr....allt som
har hänt idag är att en annan budgivare
har stannat....så vi leder fortfarande....
men vi har 2 andra budgivare att slå ut
först innan lägenheten är vår.....

Har tvättat och bädda sängen med rena sängkläder,
har hunnit packa lite också....måste diska och plocka
undan lite här också...förmodligen kommer älsklingen
att jobba över ett par timmar idag också så jag har ju ett
par timmar extra på mig att fixa allt....

Frugan kommer hit på fika innan
hon börjar jobba kl 16....nice ju =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0