Va tycker ni?

Det kanske inte blir nån flytt till Huddinge :s
Patrik kan ju låna 1 000 000 kr till men han
vill inte låna så mycket och det förstår jag...
Jag frågade igår hur det blir nu och han visste
inte...fast han höll me om att den där lägenheten
i Kvarnbergsplan va skitläcker och den kan man
faktiskt lägga lite pengar på....Så vi får väl se va som
händer framöver....

Jag håller på och tvättar lite,ska snart börja
plocka och diska...

Imorse låg jag och funderade på det här me
förlovning....jag vill ju förlova mig me Patrik
men det känns som om han är väldigt
tveksam till det...det jag undrar är,kan jag ta
initiativet till förlovning eller bör killen göra det?
Jag är lite halvtraditionell av mig och ser helst att
killen är den som tar initiativet men nu funkar inte det
för Patrik kommer aldrig få arslet ur vagnen så då
ligger ju bollen hos mig....äh,jag får väl för fan ta
initiativet och så får vi se va det leder till.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0