Varför kan jag bara inte stänga ute alla tankar

Den senaste timmen har jag tänkt på barn :s
Det kom bara upp...

Tänkte på hur det skulle
kännas när jag fick det bekräftat...

Tänkte på hur Patrik och min familj
skulle reagera....skulle dom bli glada,
arga,chockade?

Tänkte på hur det skulle kännas med
en liten som rörde sig i magen...

Tänkte på hur förlossningen skulle
va....skulle det göra mycket ont
eller skulle det vara lätt?
 
Tänkte på hur livet skulle bli
efter att man fått en liten...

Tänkte på hur lycklig jag skulle vara....

Varenda månad hoppas jag att mensen
ska utebli eller bara ett par veckor försenad...
Jag letar desperat efter andra tecken på att jag
kanske är gravid....samma resultat varje gång...
Inte den här gången heller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0