Vilken ska man satsa på?

Jag har ju liksom fått lite problem nu....
Som alla vet så håller jag och älsklingen
på och lägger bud på en lägenhet i
Huddinge C....den är verkligen i minsta
laget och jag är inte säker på om alla
våra saker ens får plats där men jag
älskar den lägenheten och jag älskar
området.....idag hittade jag en annan
lägenhet fast i Kvarnbergsplan och det
området gillar jag inte så himla mycket
men lägenheten där är verkligen i toppklass....
Nytt  skitfräscht kök,inbyggda virvaror så som ugn,
micro,kyl/frys och diskmaskin,dimmers i alla rum,
inglasad balkong,stort badrum med bubbel-
badkar,dusch,tvättmaskin och torktumlare....hyran för
den lägenheten är 1100 spänn billigare än den andra
och den här lägenhet är på ca 62 kvm....det är alltså 12 kmv
mer än den andra...priset ligger uppe på 1 285 000 kr,har jag
för mig och det är egentligen ingenting....
Ringde Patrik och berättade så han ska kolla på den
när han kommer hem och om han tycker den är intressant
så kommer han nog ringa mäklaren och lägga bud....

Så nu får vi se vart vi hamnar,antingen i Huddinge C eller
i Kvarnbergsplan....

Idag ska jag bara mysa me mig själv....efter att tvätten
är klar ska jag ta ett varmt bad,raka mig,lägga ansiktsmask,
måla naglarna och bara njuta för mig själv.....

Älsklingen ska jobba över ikväll men Frugan ville komma
hit så jag hoppas att jag får lite besök senare....hon och jag
kunde ju inte prata enskilt igår kväll när hon och Tintin kom förbi...
Tintin och Patrik satt ju me oss hela tiden....

Nä,dags att bädda sängen och diska....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0