Ångestblandad förväntan

Snart är sommarlovet över och jag känner nån slags
ångestblandad förväntan. Ska bli spännande att se va
hösten har att komma med men samtidigt vet jag hur
jobbigt det kommer bli :S Men men. Får njuta riktigt
ordentligt av denna sista vecka.

Igår va jag och pojken hos mamma. Han för att försöka
borra upp lite saker och jag för att lära mamma att baka
smulpaj. Bakningen gick jätte bra, mamma va så glad för
att jag lärde henne att baka, dessvärre gick borrningen
inte som vi ville. Hon har bara betongväggar och såklart
gick det inte att borra me en vanlig borr så vi måste ha
en betongborr. haha.

Efter att vi va hos mamma ville pojken bränna lite pengar
så då åkte vi till Media markt först och köpte ny stereo till
bilen me mp3, jag fick Buzz-the music quiz och så köpte
pojken call of duty. Sen åkte vi till elgiganten och köpte
nya högtalare till datan :)

Idag bestämde jag och pojken att bara va hemma och
slappa. Vi håller på och tvättar och plockar lite :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0