Bad Day

Det är inte bara idag det är en dålig dag. Det började redan igår. Har kommit in i en
av mina alltför välkända depp-perioder. Gråter bara och mår allmännt skit. Känns
som om jag håller på att förlora greppet om mitt liv. Har tappat all livsglädje. Och
jag orkar inte bry mig. Är så trött på att må såhär. Nu för tiden mår jag oftare dåligt
än bra. Finns inget som kan få mig på bättre humör. Den enda vännen som jag
hade lämnade mig i sticket, bara för att jag mår såhär. Och Patrik pratar jag inte
med, tjänar ändå inget till.

Vill bara lämna allt. Finns inget i mitt liv som är värt att kämpa för längre. Har velat
tro att patrik va den viktigaste personen i mitt liv, nu vet jag inte längre. Vart finns
han när jag som bäst behöver han?

Orkar inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bara du som påverkas av hur du mår. Din omgivning också

2009-08-18 @ 18:38:38
Postat av: Anonym

Jo, jag har märkt det tyvärr :( Men jag vet inte va jag ska göra :S

2009-08-18 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0