Besök Idag =)

Som ni ser är jag hemma och inte i skolan, pallade bara inte. Va helt
död imorse och kände bara att jag inte pallade. Vet att det inte är bra
men jag ska skärpa mig. Hädanefter kommer jag bara va hemma om
jag är jätte förkyld eller sjuk.

Vaknade vid halv 9 och började me att byta sängkläder och plocka undan
lite, ska snart ta en sväng me dammsugaren och sen hoppa in i duschen.

Får ju besök av min kära kusin idag =) Hon kommer vid 12-13 nångång :)
Ska verkligen bli jätte roligt att få umgås me henne lite. Och idag får hon
träffa lilla skrutt för första gången, ska bli spännande att höra va hon tycker
om honom.

Annars är allt är bara bra. Lever ju iallafall :P

Ha en härlig fredag och helg så hörs vi.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0