Borta bra men hemma bäst

I fredags kväll åkte jag och pojken upp till Tierp för
ett par dagars ledighet :)

Hann ju inte göra speciellt mycket när vi kom upp, vi spelade lite kort
och kollade på film och innan vi somnade. Igår åkte jag och pojken till
ett ställe som heter Gysinge och käkade lunch precis vid dalälven. Va
supertrevlig och så himla fint. Kunde suttit där i flera timmar om det inte
hade blåst så mycket. Sen åkte vi in till Köpingen och handlade lite och
när vi kom tillbaka så vilade vi lite innan patriks mormor skulle komma
på en liten mini-kräftskiva. Och det va också trevligt. Första gången jag
åt kräftor och det va ingen höjdare, är nog ingen kräftmänniska. Så jag
grillade lite kött me tsatsiki istället :) Det va också jätte gott. Haha.

Idag är det Söndag och snart ska vi bege oss hemåt igen. Börjar få lite
hemlängtan. Det är alltid skönt att komma bort ett par dagar och det är
ändå alltid lika skönt att komma hem igen. Borta bra men hemma bäst.

Nu ska jag göra klart det sista innan vi kan åka :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0