Första dagen i plugget

Gick väldigt bra. Va jätte roligt att träffa alla igen. Gjorde inte så
mycket idag. Fick shema för hela kursen och jag kan säga att
jag önskar att man gick där hela livet :) Schemat va underbart.
En enda heldag i veckan, resten halvdagar. Asnice. Har även
fem veckors praktik så det första jag gjorde när jag kom hem
va att skicka massa mail till olika fritids och förskolor :) Nu
väntar jag bara på svar.

Känns toppen att ha börjat igen. Imorrn är vi lediga :)

För tillfället gör jag inte så mycket. Kollar på tv. Funderar på att
beställa min höst/vår jacka och några tröjor :) Igår beställde jag
och pojken lite filmer som borde komma på Onsdag senast.

Ha en bra Måndags eftermiddag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0