Första dagen på praktiken

Nu är äntligen första dagen på praktiken avklarad och det gick jätte bra,
alla va så himla snälla och gulliga mot mig. Kände mig verkligen välkommen.
Va inne hos en andra-klass och hjälpte elverna med matte och stavning, dom
va så himla duktiga. Jätte gulliga ungar. Sen va det lunch och sen va det dags
för fritids. Dagen gick verkligen snabbt. Men jag kommer trivas jätte bra där
och vet att jag kommer få ett par bra veckor.

Nu sitter jag och kollar på Bones. Har pluggat lite också, imorrn ska jag ta i me
hårdhandskarna och göra klart det sista. Men hittar ju för fan INGEN info om min
andra teoretiker. usch. Längtar tills imorrn kväll då den där förbannade uppgiften
ska in, då slipper jag den skiten och kan koncentrera mig på praktikuppgifterna
nästa vecka.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0