Förstklassig Shoppaholic

Gud ja, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt? :S Haha.
Har verkligen börjat shoppa som en galning, fattar inte va
som händer. Va i Skärholmen i Lördags me Melissa och
shoppade och imorrn ska jag följa me henne dit igen och
shoppa. Ska även till Jysk och HemTex imorrn me pojken
för jag ska köpa nya handdukar och ev nya sängkläder och
på Lördag ska jag och pojken till IKEA för jag ska köpa en
bokhylla och några flätade korgar att ha i bokhyllan. Så jag
köper inte BARA massa saker till mig själv, utan jag vill ju
köpa lite till hemmet också :) Men jag måste försöka lugna
mig lite me mitt köpbegär.

Idag är jag ledig, det behövdes. Är så stressad. Gjorde iaf
klar läxan som ska in imorrn. Tänkte börja på nästa läxa
lite senare. Efter kl 13 ska jag ringa min praktikplats också.
Och mitt upp i allt så håller jag på och städar och tvättar. Hur
tusan orkar man? Haha.

Nu ska jag hänga lite tvätt och fortsätta städningen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0