Glad Igen (=

Nu är äntligen min pojke hemma (= Är så glad. Fast han kom hem vid halv 5 =)
Då hämtade han upp mig i Visättra och sen käkade vi middag på Pizza Hut. Va
jätte smarrigt *mums*. Efter det åkte vi hem och nu har vi precis tagit ett bad.
Ska kolla på Urban legends kl 20 och sen sova efter det.

Imorrn är jag ledig =) Woohoo. Då ska jag storstäda, göra klar läxan som ska in
på Tisdag och påbörjan läxan som ska in nästa Söndag. Så jag har det jag gör.
Plus att jag måste ringa min praktikplats imorrn också för att bestämma när jag
ska komma osv.

Annars är allt toppen me mig =) Är så skönt att pojken är hemma igen,va skönt
nån timme utan honom men inte sen. Usch. Nu får dröja innan vi skiljs åt igen.

Ha en bra kväll, det ska jag ha =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0