Ledig

Idag är vi lediga, vilket är skönt då man kan smälta gårdagen. Anledningen
till att vi är lediga idag är för att vi skulle roa oss me att leta efter praktikplats
och eftersom att jag är så förbannat duktigt så ordnade jag den ena igår.
Satte mig vid datan så fort jag kom hem och skickade massa mail till olika
förskolor och fritids, 40 min senare ringer rektorn från Snättringe skolan och
säger att hon har fixat en praktikplats åt mig på deras fritids :) Woohoo. Nu
väntar jag bara på svar från nån förskola också.

Skulle ha städat igår också men jag va totalt slut. Så jag tänkte passa på att
ta tag i städningen idag. Har ändå inget bättre för mig.

Ska ev upp till madde och tintin när pojken kommer hem. Tintin ska hjälpa
pojken att sätta fast den nya bilstereon ordentligen medan jag sitter uppe
och tjattrar me madde. Men som sagt, det är bara eventuellt. Det beror på
om Madde mår bra eller inte.

Skickade efter min jacka igår också, på expresspost så den kommer imorrn
kl 15 :) Hoppas att våra filmer kommer imorrn också :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Wohoo, Grattis till praktikplatsen! Kul att du hamnade i Snättringeskolan. Där har jag gått från 1-6an :)

Välden är bra liten ;)

2009-08-11 @ 14:01:17
URL: http://carrosell.bloggida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0