Lördag och städning

Igår va ju jag och pojken och shoppade lite. Först köpte vi en Peak-tröja
med dragkedja, skitsnygg. Den kommer jag helt klart sno av pojken :)
Jag köpte två långa linnen på Gina Tricot, hittade ett skitfint tublinne på
NewYorker men den köpte jag inte. Köpte en bh och trosor på Lindex.
Sen köpte jah ett halsband och ett par örhängen. Fick en fläkt av pojken
också, vilket va toppen me tanke på att jag svettas så mycket när jag sover.
Sist men absolut inte minst köpte jag mina ursnygga skinnboots me nitar.
Älskar verkligen dom :) senare i höst ska jag köpa lite tjockare tröjor och
koftor.

Idag är det STORstädning. Ska rensa min och patriks garderob och försöka
strukturera om lite där. Och allt annan vanlig städning. Hehe. Fattar inte hur
det kan bli skitigt så fort :S Usch. Men men.

Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0