Middag i stan ikväll

Nu börjar skolan närma sig me stormsteg :) Tiden går så
otroligt fort.

Idag är det Torsdag och jag ska bara ta det lugnt idag, titta
på tv, sitta framför datan osv.

Ikväll ska jag och pojken på middag hos hans föräldrar,
hans mormor kommer också :) Ska bli mycket trevligt.

Imorrn ska jag shoppa lite skor :D Som pojken betalar
tills i September. Har hittat ett par jätte snygg boots me
nitar, tänkte iallafall försöka hitta 2 par, kanske t.o.m
3 par :D Men då får man ju det billigaste paret gratis :)

Annars händer väl inte så mycket i helgen, ska på middag
hos Madde och Tintin på Söndag. Har ju inte varit där sen
dom höll på att flytta in och det är ett bra tag sen :O

Ciao



Woohoo, det är aldrig fel me oväntade skattepengar :D Fick
tillbaka 2100 spänn. Är ganska överlycklig just nu. Ska köpa
busskort och ge pojken lite pengar sen ska jag köpa skor och
så ska vi till Skärholmen på Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0