Mitt Liv i Ett Ord = Städning

HAHAHAHAHAHA, det är verkligen så, hur hemskt det än låter. Jag städar
ju varje dag, det är det enda liv jag har.

Gissa va jag gör nu då? Ja, städar =) Hihi.
Måste ju städa innan kusinen kommer imorrn. Fast jag tänker ändå ta en
svängom me dammsugaren när jag kommer hem :)

Imorrn kommer ju min kära kusin till mig och ska sova över tills på Lördag.
Jag skickade iväg pojken till Tierp hela helgen, han ska hugga massa ved
till sin mormor. Och på Lördag ska jag och Melissa till Skärholmen och
shoppa lite. Men på kvällen är jag själv =) Ni anar inte hur skönt det ska bli.
Längtar verkligen, känner att jag måste få va för mig själv och va ifrån pojken
ett par dagar.

Som sagt, idag storstädar jag och tvättar. Får se om jag hinner klart innan
gubben kommer hem. Har ett par ställen kvar att dammtorka på, sen ska
jag dammsuga och torka golven plus storstäda badrummet. Men om jag
sätter igång nu lär jag väl hinna :P beror på hur många rökpauser jag tar :P

Ska iväg me pojken och handla lite också, fast det vet han inte än. Haha.
Ska köpa lite läsk och lite gott tills helgen :)

Btw, jag är på bättre humör idag. Fick sex igår kväll ;) Hihi. Om jag har sex varje
kväll så kanske jag mår bättre :P Kan ju alltid testa.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0