Njuter av ensamheten

Sitter hemma alldeles själv nu och jag kunde inte njuta mer =) Gud, va
jag behövde det här. Vara bara för mig själv och katterna. Men jag måste
erkänna att det känns väldigt konstigt. Skönt att det börjar bli kväll nu också.
Ska ta ett bad och sen krypa upp i soffan medkatterna framför tv:n. Får se
om jag sätter på nån film.

Igår kom melissa hit och som jag redan visste så älskade hon Ceasar.
Haha. Vi spelade Buzz (jag vann alla gånger), sen fixade jag käk och vi
åt och på kvällen kollade vi på film innan vi gick och lade oss.

Idag åkte vi till Skärholmen och shoppade lite. Köpte endel fint, är iallafall
supernöjd. Melissa tog bussen till Visättra och jag gick hem sen.

Orkar inte skriva så mycket mer, bara att jag börjar sakna pojken lite smått
nu :( Men han kommer hem imorrn =) Längtar massa.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0