Så skön klass

Fan va jag älskar min klass, så jävla skön. Vet inte hur mycket jag har
skrattat idag. När man är i min klass har man aldrig tråkigt. Men jag
förstår dom nya eleverna som har kommit, dom är lite rädda för oss.
Vi är en pratig, bullrig och högljudd klass. Det bästa är att man kan va
sig själv. Och vi kan verkligen snacka me varann om vad som helst.
Igår när vi va ute och rökte så hade vi ett högst intressant samtal om
bajs. Ja, ni hörde rätt. Vi va värre än dagisungarna när dom kommer
in i sin kiss och bajs period. Men vi skrattade så att ögonen tårades.
Usch, kommer sakna dom som fan i vinter :(

Igår hämtade jag ut jackan också :) Den va bra, lite kort kanske men
jag har ju ändå alltid långa tröjor på mig så det gör inte så mycket.
Den va skitfin iallafall :)

Idag har jag endel som jag måste ta itu me. Håller på och tvättar vit
tvätt nu. Sen ska jag plocka undan lite,dammatorka och dammsuga.
Tänkte börja packa lite smått också. Känner inte för nåt av det, är så
himla seg idag. Men men. Det är sånt som måste göras. Ska iallafall
bli sköönt att komma upp till Tierp imorrn kväll. Kommer visserligen va
helt slut, har heldag i skolan imorrn från halv 9 till halv 5.

Ah, just det. Snacka om att jag har flyt me pengar nu :) Trodde inte att
jag skulle få studiebidraget förrän den 25e och att jag bara skulle få ca
1600 kr men jag va inne och kollade kontot idag och fick en chock när
jag hade fått in 2200 kr. Woohoo. Ibland kan livet va underbart :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0