Shopping på schemat

Middagen igår hos pojkens föräldrar va jätte trevlig med massa god
mat och efterrätt :) Mums. Va där i ca 3,5 timme. Pojkens mormor va
helt övertygad om att jag va gravid bara för att pojken klappade på min
mage (vilket han brukar göra). Hon sken verkligen upp men jag sa att
jag inte va gravid. Men det känns bra att veta att hon iallafall skulle bli
glad när jag väl blir gravid :)

Idag ska jag och pojken åka till Kungens Kurva och Skärholmen för att
shoppa lite. Vi fick presentkort på MQ för 600 kr av hans föräldrar också.
Får se va vi hittar för roligt :) Jag är iallafall ute efter skor och typ nån tröja
och byxor kanske.

På Fredag drar vi upp till Tierp igen =) Hoppas att vädret håller i sig, då
ska jag fanimej ligga ute topless på gräsmattan och sola. Vi ska bjuda
över pojkens mormor på en liten mini kräftskiva också. Blir min kräftdebut,
har ju aldrig ätit kräftor förr. Haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0