Skituppgift

Haha, har aldrig känt mig så uppgiven och frustrerad över en
uppgift som den här. Och jag har haft betydligt svårare uppgifter.
Den här uppgiften går ut på att välja två utvecklingsteoretiker och
komma fram till vad dom hade att säga om barns utveckling i
fråga om hur dom lär, tolkar och bearbetar upplevelser samt plocka
in omvårdnadsmomenten. Hur jävla svårt kan det va?

Imorse hade jag "träff" med min handledare på min praktikplats och
det gick jätte bra :) Alla va supertrevliga och vi fikade och jag fick se
lokalerna. Börjar på Måndag halv 9 och går till 4. Kommer nog storm-
trivas där. Ska iallafall bli jätte spännande.

Idag skolkar jag igen :S Usch, inte bra. Men jag va tvungen, måste
börja me uppgiften men det känns som om jag ändå inte kommer
nån vart :( Becca ska ev till mig imorrn när vi har slutat så ska vi börja
me den tillsammans, vi har ju samma åldrar också :) Så jag hoppas
verkligen det, behöver verkligen hjälp. Bara man har börjat och vet på
ett ungefär va man ska skriva så brukar det ordna sig.

Nu sitter jag och lyssnar på Caresse Sur L'Ocean, tycker den är så
himla fin. Ska snart tvätta och städa lite. Ute är det trist väder men mig
gör det ingenting. Ska inte ut mer idag ändå.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0