Sovmorgon, jo visst

Varför vaknar man alltid tidigt när man har sovmorgon? Det är både
väldigt irriterande och tröttsamt. Men men. Det är väl ännu ett av livets
alla mysterier.

Börjar kl 13 idag och går till halv 5 så pojken är snäll och hämtar mig
i skolan i eftermiddag. Vi ska förbi Putte och lämna lite tobak till hans
vattenpipa, så ska vi till mamma och slänga lite skräp och sen ska vi
till City gross och handla lite. Och så ska jag hämta ut min jacka, är lite
nervös för jag hade ingen aning om vilken storlek jag skulle ta så jag
hoppas att den passar :S Filmerna kom igår :) såg på 2 av dom.

Ska nog sätta igång en tvättmaskin nu, pojken ville att jag skulle tvätta
hans jobbkläder. Så kör jag en vit tvätt imorrn när jag har slutat. Måste
börja packa imorrn också.

Ha en bra Onsdags dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0