Äntligen Fredag

Blev en väldigt kort dag på praktiken idag :) Fick
sluta redan vid 12 =) Haha. Jag har gjort lite tomtar
me barnen idag och haft samtal me min handledare.

Pojken kom och hämtade upp mig och så åkte vi till
Ciry gross och handlade lite och sen tog vi en sväng
förbi Jysk.

Har jävlats me mina förbannade apelsiner, har fått upp
4 st men sen fick jag nog och dessutom tog banden slut
så måste köpa mer imorrn.

Pojken är på extrajobbet, hoppas att han snart kommer
hem. Behöver hans sällskap nu och hans famn.

Skönt som fan att det äntligen är Fredag. Har varit så jävla
mycket nu och jag känner att jag bara måste koppla av och
andas ut.

Ska röka klart och sen hitta orken och börja plocka undan
lite, ser för jävligt ut :S

Hörs imorrn :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: vestling

tack :) Jo jag hoppas också det :)

Hoppas det löser sig för dig och din pojk:)

2009-12-11 @ 18:13:49
URL: http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0