BARA 9 dagar kvar

Nu är min första dag på praktiken avklarad. Pojken skjutsade
dit mig vid kvart i 9 imorse, började kl 9. Slutade strax innan
4. Trivs väl sisådär, men det är ju bara första dagen. Kanske
blir bättre om ett par dagar då jag har kommit in i rutinerna mer.
Nu är det BARA 9 dagar kvar där :S Haha. Hoppas att dagarna
går fort. På Torsdag är det iallafall Lucia-firande där, men om
jag minns rätt så kommer jag sluta precis när det börjar.

Pojken kom och hämtade mig och så åkte vi till City gross
och köpte tacobröd och texmex-ost och sen åkte vi hem och
käkade tacos.

Idag kommer jag stupa i säng, är totalt slutkörd. Kommer somna
på en gång och sova som en stock. Börjar 8 imorrn :O Usch usch,
kände att 9 va perfekt. Ska försöka höra me min lärare om jag kan
gå 9-16 istället och därmed minska tiden me en timme. Huvudsaken
är ju att jag är där och gör mina uppgifter.

Ska kolla klart allt nu och sen ta ett bad =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0