Bara bråk :(

Dom senaste 4-5 veckorna har det nästan bara varit bråk mellan mig
och Patrik. Det har verkligen satt sina spår i vårt förhållande och all
tillit och ömhet är som bortblåst.

Fick sms idag när jag va på praktiken då han gav mig och min familj
massa skit. Visst har jag en underbar fästman? Mår bara så jävla skit
nu. Han är så bra på att krossa mig varför kan han då inte hjälpa till
att bygga upp allt igen?

Han har blivit så respektlös mot mig och tar ingen som helst hänsyn
för mina känslor. Han är inte alls den Patrik som jag blev kär i för 4
år sen. Hur kan man gå från en underbar pojkvän som älskar en och
respekterar en till en skitstövel som skiter i en totalt :S

Vad ska jag göra för att göra allt bra igen? För det är bara jag som
visar nån som helst engagemang i vårt förhållande, det är bara jag
som kämpar medan Patrik motarbetar mig.

Vill bara att allt ska bli bra igen, att han fortfarande älskar mig och att
han måste lära sig att respektera mig och ta hänsyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0