Det drar ihop sig =)

Imorrn är det sista dagen på praktiken =) Kan inte längta mer när
jag går därifrån för sista gången och vara utbildad barnskötare =)

Och på Lördag drar vi =) 3 dagar kvar alltså. Hihi. Fasiken va jag
längtar nu. Har dock inte börjat packa än, det ska jag börja me
imorrn eftermiddag. Ska sätta på en tvättmaskin också och fixa
och dona. Har MASSA att göra. Men känner mig ovanligt lugn ändå.

Idag va det en bra dag på praktiken =) Hade samling imorse, va tvungen
att kasta ut 3 väldigt stökiga killar. Efter samlingen  va det teater som
personalen hade fixat, va skitroligt =) Har varit ute massa idag i snö-
kaoset. Haha. Sen hämtade älsklingen upp mig i vår nya fina bil =) Så
jäkla skön att sitta i. Helt underbar.

Åkte upp till maria för att skryta och hon höll ju på att dö. Haha.

Nu gör vi inte så mycket, jag kollar på tv och älsklingen pratar me sina
föräldrar =)

Ska ta ett bad om en stund och sen mysa me hjärtat <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0